Ronja älsklingen

5
*Annmi

Underbart söt /Puss & Kraaam från mig!

Bogi

Vad stor hon har blivit! Och söööööt! Stora kramar Bogi och Ella

josse

Söt min lilla kusse är :)

Jacqueline - 18 år och blivande mami

SV: Man känner sig så besviken när man hör att amningen för dem flesta går åt skogen. Jag har en otroligt stark vilja att helamma och tror att det kommer gå jättebra. Jag hade aldrig i mitt liv hört så många som berättade hur dåligt och svårt amningen var. I mitt land och mitt "folk" här i Sverige så har alla bara bra saker och berättat hur bra det går om man bara vill. Alla har rekommenderat att inte ge upp bara för det går dåligt ibland.. Att i helhet är allting bra och blir bara bättre.. Så jag blev otroligt ledsen när så många kommenterade att man ej skulle ha höga förväntningar..

Mimmi

Heavy Rain ar asbra! Det maste du ocksa spela! Vi har kort igenom det en gang sa nu spelar vi leta var for sig och far olika slut och sa vidare. Tycker ocksa det ar precis som en film och tycker om att man inte behover stressa med en massa HP och grejer utan bara trycka pa knappar. Lite kul nar det ar ett 90% story spel!



Vad spelar du just nu??